Повернення і заміна товару


Шановні клієнти, в разі, якщо Ви не задоволені якістю товару, або він не відповідає Вашим очікуванням, то протягом 14 днів з моменту оплати товару, відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», Ви зможете повернути товар і отримати назад повну вартість, або обміняти на будь-яку іншу модель. Також Ви зможете залишити кошти на рахунку магазину і оплатити ними наступне замовлення.


Закон України «Про захист прав споживача» передбачає повернення товару тільки при дотриманні таких правил:

  • Відсутні видимі пошкодження, що з'явилися в результаті використання
  • Забороняється самостійне нанесення на упаковку будь-яких написів або інших відміток.
  • Товар упакований у фірмову упаковку, на якій збережені всі ярлики, цінник і всі етикетки


Правила повернення товарів в магазин:

  • У разі повернення, доставку оплачує клієнт
  • У разі повернення грошей за покупку, ми повернемо суму за вирахуванням всіх транспортних і логістичних витрат на карту, яку Ви вказали
  • У разі повернення товару без повідомлення менеджерів магазину або без оплати доставки товару, сума логістичних витрат буде вирахувана з вартості замовлення
  • У разі, якщо причиною повернення товару стала помилка співробітників нашого інтернет-магазину, ми зобов'язуємося повернути повну вартість замовлення і візьмемо на себе всі логістичні витрати.


Помилками співробітників нашого інтернет-магазину можна вважати такі ситуації:

  • Вислана модель не відповідає параметрам замовлення на сайті (колір, модифікація, модель)
  • Розмір моделі не відповідає параметрам замовлення


Також зверніть увагу на те, що перед оформленням відправки товару в магазин, на пошті варто врахувати:

  • Повернення грошових коштів або обмін на іншу модель виробляється тільки після успішної доставки невідповідною позиції в магазин
  • У разі відправлення товару його слід відправляти як звичайну посилку, без післяплати
  • При заповненні товаро-транспортної накладної, в графі «Оціночна вартість» вказуйте точну суму замовлення, так як саме вона буде компенсована перевізником в разі втрати або псування товару.


Правила обміну товару:

  • Товар необхідно відправити не пізніше 14 днів з моменту покупки товару
  • Попередньо вибрати новий товар з асортименту магазину, для заміни на невідповідний
  • Наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення деталей по поверненню або обміну, відразу після отримання повернення
  • Обмін проводиться протягом 7 робочих днів з моменту отримання повернення.


Поверненню не підлягають товари неналежної якості, а саме:

  • пошкоджені товари
  • Товари з втраченої або сильно пошкодженим заводським упакуванням
  • Товари на яких присутні експлуатації
  • Товари під замовлення, ексклюзивні товари, які замовлялися спеціально під потреби замовника, і від яких замовник відмовився при отриманні товару


Правила повернення грошових коштів:

  • Протягом 14 днів з моменту покупки товару Вам необхідно оформити повернення і відправити товар назад в магазин
  • Обов'язково повідомити менеджерів магазину, що куплений товар не відповідає очікуванням або замовлення, і Ви хочете повернути кошти
  • Повернення грошей здійснюється банківським переказом протягом 7 днів з моменту отримання повернення магазином.
  • Відшкодовується повна вартість товару на момент здійснення замовлення.


Також звертаємо Вашу увагу на те, що повертається тільки вартість самої покупки. Вартість доставки оплачує клієнт. Сума виплати включає в себе відрахування банківської комісії і транспортних та логістичних витрат.


У разі оплати авансу і наступною відмовою від товару належної якості, ми віднімаємо з нього транспортні витрати на доставку товару клієнту і повернення в магазин. Витрати на повернення віднімаються тільки в разі, якщо клієнт не сплатив повернення.


Винятком також вважаються ситуації, які передбачають помилки співробітників магазина. В такому випадку магазин бере на себе всі фінансові витрати: транспортні, логістичні та банківські комісії при переказі грошових коштів на рахунок клієнта.